Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Fredags match i Östra

Av Handbollsälskaren - 28 september 2013 09:12

Herr juniorerna hade match mot Huddinge kl 19,40 å självklart va jag där.

Med ny ledare på bänken denna match va det Tommy från herrlaget som tog tag i tacktpinnen och det såg riktigt bra ut måste jag säga hoppas att killarna kände det samma.


Simon nätar:


 

Elias tar läget:


 

när jag första gången kom ner på grabbarnas träning å kännde HUUUVVVA va konstigt att träna grabbar då va alla ett huvud kortare än jag ...Nu en så där 4 år senare så är alla 2 el 3 huvuden längre än jag men de kommer alltid att vara mina små grabbar ändå.

Ni gör en bra match det va jättekul att sitta brevid å se er från ett annat håll hoppas ni fortsätter allihop. Tyvärr fick jag ingen bild på Tommy men det kommer ju fler tillfällen så det kommer nog en bild förr eller senare.

Vinnst med 9 är ju en bra start.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Handbollsälskaren - 28 september 2013 09:43


Då va det dax för A-Flick att spela USM de fick steg 1 hemma i Östra. Vi önskar dem lycka till å hoppas det går bra.mer bilder å film kommer vid ett senare tillfälle. Heeejjjjaaaa   ...

Av Handbollsälskaren - 23 september 2013 12:30


Mycket Elin blir det!   My kommer i fart och drar dit den. En av många räddningar av Elin.   Johanna kliver fram !   Återigen Elin från kant.   Målvaktens bästa kompis sägs vara stolparna ibland stämmer det.   Tack för d...

Av Handbollsälskaren - 23 september 2013 11:05

Vi åker med en tunn trupp då planering inte verkar vara den bästa men det gör oss ingenting då de som är med får extremt mycke speltid och att det inte blir så svårt att hantera bytena från mitt håll. Vi vill ha med oss 2 poäng hem från Vallentuna ...

Av Handbollsälskaren - 23 september 2013 09:44

     

Av Handbollsälskaren - 23 september 2013 09:07



Då var vi inne i en ny säsong av handbollen jag har numera slutat att spela själv min sista match som handbolls målvakt va rätt känslosam för mig då jag verkligen älskar att spela handboll vilket de flesta vet för man spelar ju inte så länge som jag ...

Presentation


Ett gäng glada dam juniorer som älskar att spela handboll födda 95/96 vissa av oss spelar med damerna och vissa spelar bara junior handboll så hos oss kan man spela på hög nivå i dam div2 eller bara med junior så man hinner med skola och resten av livet.B

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards